Általános Szerződési Feltételek

1. Bevezető

Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: ÁSZF) az EMERZY Group Kft. (székhely: 2371 Dabas, Szent János út 347., cégjegyzékszám: 13-09-221059, adószám: 32009558-2-13, e-mail: hello@pulowear.hu), (továbbiakban: Szolgáltató) által üzemeltetett https://www.pulowear.hu (továbbiakban: Webáruház) weboldal online szolgáltatásait (továbbiakban: Szolgáltatás), leírását és igénybevételének feltételeit tartalmazza.

A Felhasználási Feltételek a Szolgáltató és a Weboldal szolgáltatásait igénybe vevő felhasználó (továbbiakban: Felhasználó) között vannak érvényben (továbbiakban: a Szolgáltató és a Felhasználó együttesen: Felek).

A Webáruház megnyitásával és a szolgáltatás bármely elemének használatával a Felhasználó elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF rendelkezéseit, egyben elfogadja a Webáruház által alkalmazott Adatkezelési Tájékoztatót, amely külön szabályzatban érhető el a Webáruházon. A Szolgáltató jogosult az ÁSZF bármikor módosítani és a Szolgáltatás igénybevételével a módosítást a Felhasználó elfogadja.

 

2. A Szolgáltatás

A Szolgáltatás eléréséhez a Felhasználónak a pulowear.hu internetes felületre kell belépnie.
A Szolgáltatást, csak azok a 18. életévüket betöltött természetes személyek vehetik igénybe, akik elfogadják az ÁSZF-et és hozzájárulnak személyes adataik kezeléséhez és feldolgozásához az Adatkezelési Tájékoztatóban foglaltak szerint.

2.1. Termék kiválasztása

A Szolgáltatás köre többek között magába foglalja a Webáruházban megjelenített termékeket (továbbiakban: Termék). A Webáruház kínálati felületén a Felhasználó szabadon böngészhet a szabadszöveges keresőmező és a felületen található menü rendszer segítségével. A Termékre történő kattintással bővebb tájékoztatást tekinthet meg a Felhasználó. A Termék fényképpel és az alábbi információkkal érhető el:

  • a Termék megnevezése
  • a Termék típusa
  • a Termék tulajdonsága
  • a Termék fogyasztói ára forintban.

A Webáruház felületén minden ár forintban kerül feltüntetésre, ami magába foglalja az áfát (bruttó ár). Az itt megjelenített ár nem tartalmazza az esetlegesen felmerülő egyéb költségeket, mint például a házhozszállítás díját.

A Webáruház felületén egy alkalommal megjelenik az ún. sütik használatára vonatkozó tájékoztatás, amelyet a Felhasználó az „Elfogadom” gombbal vesz tudomásul.

Ezen a felületen keresztül lehet bejelentkezni, regisztrálni és innen is elérhető az a kosár, amibe a kiválasztott termékek és az összesen fizetett ár is feltüntetésre kerül (a továbbiakban Kosár).

Vásárlási szándék esetén a megvásárolni kívánt Terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi a Felhasználó. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt ellenőrizhető a rendelés helyessége, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatók, javíthatók. A kosár automatikusan kiszámolja a rendelés végösszegét.

A Kosár összeállítása nem azonosítható a termékek megrendelésével, a Felhasználó oldalán nem teremt kötelezettséget a Termékek megvásárlására.

2.2. Rendelés feladása

Miután a Termékek bekerültek a kosárba, a Felhasználó ellenőrizheti a kosárban elhelyezett Termékek mennyiségét és végösszegét. Amennyiben a Felhasználó megfelelőnek ítéli a kosár tartalmát és úgy dönt, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor a "Pénztár" gombra szükséges kattintania. A Webáruházban lehetőség van regisztráció nélkül is a vásárlásra, ezért három lehetőség közül választhat a Felhasználó:

  • már regisztrált vásárlóként bejelentkezik
    • korábbi regisztráció során megadott e-mail cím és jelszó használatával
  • új vásárlóként regisztrál
    • 3.-s pontban foglaltak szerint
  • regisztráció nélkül vásárol
    • számlázási és szállítási cím megadásával

2.3. Regisztráció

A regisztrációhoz a Felhasználónak az alábbi adatokat kell megadnia, amelyeket a rendszer eltárol:

  • vezetéknév
  • keresztnév
  • telefonszám – az a szám, amelyen a Felhasználó elérhető
  • e-mail cím
  • jelszó (legalább hat jegyű és betűket és számokat egyaránt tartalmaz)

A regisztráció során a Felhasználó az adatait többszöri hozzáférés céljából adja meg és a regisztrációs felület végén található „Adatvédelmi tájékoztató” megismerését követően nyilatkoznia kell arról, hogy az Adatvédelmi tájékoztató tartalmát megismerte, illetve, hogy az Adatvédelmi tájékoztatót elfogadja, vagyis kifejezetten hozzájárul adatainak a Szolgáltató általi elmentéséhez és kezeléséhez.

Az online regisztráció további feltétele, hogy a Fogyasztó a Szolgáltató mindenkori hatályos ÁSZF-ét is megismerje, illetve azt elfogadja.

A két dokumentum az erre mutató linkre történő kattintással érhető el, illetve onnan letölthető, menthető a Fogyasztó sajátgépére és bármikor kinyomtatható. A dokumentumok elolvasását követően - ami ajánlott - a „Tudomásul veszem és elfogadom az ÁSZF-et és az Adatvédelmi Tájékoztatót” mezőt kell bejelölni, és ezzel lehet továbblépni.

A Szolgáltató jogosult a Felhasználó regisztrációját (és ezzel együtt Felhasználói fiókját) azonnal törölni, ha oka van azt feltételezni, hogy a Felhasználó megszegte az ÁSZF-et. A regisztráció törlése nem érinti az ÁSZF azon rendelkezéseit, amelyek természetüknél fogva ezt követően is hatályban maradnak.

A regisztrációs adatok bármikor módosíthatóak a „Fiók” menüpont alatt.  Amennyiben a Fogyasztó elfelejti jelszavát, új jelszót kérhet a regisztrált e-mail címével.

A regisztráció bármikor törölhető, ez esetben a Fogyasztó adatait a Szolgáltató törli. A folyamatban lévő megrendelések ezáltal szintén törlődnek, a Szolgáltatónál azonban a számviteli és adójogszabályok előírásainak megfelelően a törvényes határideig a számlaadatok megőrzésre kerülnek.

2.4. Biztonság

A regisztráció során a Felhasználónak létre kell hoznia egy jelszót a saját felhasználói fiókjához. A Felhasználó köteles ezt a jelszót titokban tartani, és azt illetéktelen harmadik fél számára nem adhatja ki. A Felhasználó teljes felelősséggel tartozik a fiókjából történt ügyletekért. A Felhasználó köteles haladéktalanul tájékoztatni Szolgáltatót, ha azt feltételezi, hogy jelszavával harmadik személy(ek) visszaél(nek) vagy ahhoz hozzájutott(ak). Ha megalapozott a Felhasználó ezen feltételezése, akkor a Szolgáltató jogosult a Felhasználó fiókját zárolni és ezzel egyidejűleg a Felhasználót arra felkérni, hogy változtassa meg a jelszavát. A Szolgáltató nem felelős a Felhasználóval szemben olyan kárért, amely annak eredményeként merült fel, hogy a Felhasználó a jelszavát felfedte vagy azzal akár a Felhasználó, akár harmadik fél visszaélt.

2.5. Fizetési módok

A termékek vételárát a Felhasználó csak a megrendeléskor online, bankkártyával egyenlítheti ki.

Az online fizetés kiválasztásával a Szolgáltató oldaláról az OTP Mobil Szolgáltató Kft.  oldalára lép. Az OTP Mobil Szolgáltató Kft. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény. A Felhasználó megadja kártyájának adatait az OTP Mobil Szolgáltató Kft. oldalán:

  • kártya kibocsátó pénzintézet neve
  • kártya száma
  • a kártyabirtokos neve
  • a kártya érvényessége
  • a kártya hátoldalán szereplő 3 jegyű biztonsági kód.

Az adatok megadását követően megtörténik a vásárolt áruk/szolgáltatások ellenértékének kiegyenlítése.

A fizetés során beírt adatokat a Szolgáltató nem tárolja, azokat az adott fizetéskezelő cég kezeli és a pénzügyi szolgáltatók adatvédelmi rendelkezései vonatkoznak ezekre az adatokra.

Amennyiben a Felhasználó pénzintézete rendelkezik a VbV/MSC szolgáltatással, és ezt igénybe veszi, a fizetési tranzakció folyamata megváltozik.

A Felhasználónak kártyája adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód) továbbra is az OTP Mobil Szolgáltató Kft. fizető felületén kell megadnia. Ezt követően azonban a Bank automatikusan átirányítja a Felhasználót a kártyáját kibocsátó bank megfelelő oldalára, ahol végre kell hajtania az azonosítási eljárást.

 A sikeres azonosítást követően a fizetési tranzakció folytatódik, A Felhasználó értesítést kap a tranzakció sikerességéről, és visszairányításra kerül a Webáruház felületére. Amennyiben az azonosítást nem tudja végrehajtani, a tranzakció sikertelenül zárul.

A Felhasználó tudomásul veszi, hogy készpénzes fizetésre a házhoz szállításkor nincs lehetőség, az nem választható.

A rendelés leadásával a Felhasználó tudomásul veszi azt, hogy az azonnali fizetéssel, létrejön a Felhasználó és a Szolgáltató közötti szerződés, és a szerződés megkötése fizetési kötelezettséget von maga után.

2.6. Árak 

A Szolgáltató árai a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a Webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint az ÁSZF-ben is megtalálható. Amennyiben a Webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a Felhasználót az új adatokról. A Felhasználó ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A Felhasználó minden esetben a megrendeléskori árat fizeti meg, vagyis az ár esetleges módosulása a megrendelést követően nem hat ki a megrendelt termék árára, kivéve, ha a Felhasználó a megrendelésben utóbb a termék mennyiségét megváltoztatta, mely esetben ez számít megrendelésnek és a módosítás időpontjában érvényes árat kell megfizetnie. A fizetendő árról a kosár jóváhagyásakor győződhet meg.

2.7. Számlázás

A Felhasználó a fizetést követően hitelesített elektronikus számlát kap a regisztráció során megadott e-mail címére. A számla csak a fogyasztó által átvett tételeket tartalmazza, illetve azt a pénzösszeget, melyet valóban kifizetett a rendelése után.

A Fogyasztó e-mail felületének beállításai, illetve az e-mail szolgáltató szabályai alapján előfordulhat, hogy a számlát tartalmazó e-mail nem a beérkező levelekbe, hanem a „Spam” (levélszemét) mappába kerül, ezért amennyiben a vásárlást követően nem kapja a számlát, a Felhasználónak érdemes ezt a mappát ellenőriznie.

2.8. Visszaigazolás

A Szolgáltató minden rendelésről e-mailes visszajelzést küld. Ez azt jelenti, hogy a Felhasználó rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról.

 

3. Szállítás

A Szolgáltató kiszállítást végző partnere a GLS General Logistics Systems Hungary Kft. (a továbbiakban: Fuvarozó).

A küldemények kézbesítése, szállítása Fuvarozó révén történik.

A megrendelés leadásakor a Felhasználó megadja a pontos szállítási címet, valamint tudomásul veszi, hogy a kiszállításra reggel 8 és este 8 között bármikor sor kerülhet.

A Szolgáltató továbbá, nem vállal felelősséget olyan késedelemért vagy a teljesítés olyan elmaradásáért, amely olyan tények és/vagy körülmények következtében állt elő, amelyeket a Szolgáltató nem, vagy csupán indokolatlan kiadások mellett befolyásolhatna (pl. közlekedési akadály).

Csak 18 éven felüli személy jogosult a termékeket az átadás helyén átvenni. Amennyiben a futárnak kétségei merülnének fel a termékeket átvevő személy életkorát illetően, az adott személy azonban önként nem mutatja be a személyazonosságot igazoló okmányát életkorának ellenőrzésére, a futár a termék(ek) átadását megtagadja. Ugyanígy jár el a futár akkor is, ha a személyazonosságot igazoló okmány szerint az adott személy még nem múlt el 18 éves.

Szállításra jelenleg Magyarország közigazgatási határán belül van lehetőség.

Amennyiben a Felhasználó által kiválasztott Termékek nem állnak rendelkezésre, akkor a Szolgáltató mindent megtesz annak érdekében, hogy olyan más Termékeket ajánljon fel, amelyek tulajdonságaikban és árukban a lehető legközelebb állnak a Felhasználó megrendeléséhez. A helyettesítő termék ára, tulajdonsága eltérhet a Felhasználó által kiválasztott termék árától és tulajdonságától.

3.1. Szállítási díj

A Szolgáltató által szabott szállítási díjak, a vásárlás során a Szállítási mód kiválasztásánál vannak feltüntetve.

 

4. Átadás-átvétel

A Termékek Webáruházon történő kiválasztásakor a Felhasználó megadja a pontos szállítási címet.

A Felhasználó köteles biztosítani, hogy a megadott szállítási cím egyértelműen beazonosítható és könnyen, biztonságosan megközelíthető legyen. Ennek elmulasztása esetén a Szolgáltató nem vállal felelősséget a házhozszállításért vagy annak elmaradásáért, illetőleg az ezzel kapcsolatban esetlegesen felmerült károkért.

A Szolgáltató a megrendelést a lakóház bejáratáig szállítja, társasház esetén a megrendelés adott emeletre vagy lakásba juttatása a Felhasználó kötelezettsége. Amennyiben a Felhasználó a megrendelés kiszállításakor nem elérhető vagy a megrendelést bármilyen okból nem tudja átvenni, úgy a futár megtesz minden, tőle ésszerűen elvárható erőfeszítést annak érdekében, hogy a termékeket a lakóházba bejuttassa. Amennyiben erre nincs lehetőség vagy a fenti erőfeszítések nem jártak sikerrel, úgy a futár tovább folytatja a többi megrendelés kézbesítését. Amennyiben a megrendelés kézbesítése abból az okból marad el, hogy a fentiek szerint a Felhasználó nem tudta átvenni a termékeket és nem volt elérhető, úgy a kézbesítés meghiúsulásából eredő károkért a Szolgáltató nem felel. Az ismételt kézbesítés díja bruttó 990,- Ft.

 

5. A termékek átvételének megtagadása, a szerződéstől való elállás, azaz a termékek visszaadása

Felhasználó jogosult az általa kiválasztott Termékek vagy azok egy részének átvételét mindenféle indoklás nélkül megtagadni azzal, hogy a kimért Termékek átvételét részlegesen megtagadni nem lehet. Amennyiben Felhasználó valamennyi Termék átvételét megtagadja, úgy szolgáltatási díjat nem kell fizetnie. A visszautasított Termékek ára természetesen nem kerül levonásra a Felhasználó bankszámlájáról.

Ezen túlmenően, a Felhasználó jogosult a szerződéstől a Termék(ek) kézhezvételét követő 14 naptári napon belül indoklás nélkül elállni, amely azt jelenti, hogy az átvett Terméke(ke)t az említett határidőn belül indokolás nélkül visszaadhatja. Ilyen esetben a Felhasználó köteles gondoskodni az elállási nyilatkozat megtételét követő 14 napon belül az elállással érintett Termékek visszaszállításáról.

A Szolgáltató köteles a visszaadott Termékek vételárát haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzést követő 14 naptári napon belül visszafizetni, vagy a Felhasználó – választása szerint - a visszaadott Termékekért cserébe másik Terméket választhat. (A vételár meghatározásakor a Termékek átadás-átvétele alkalmával fizetett ára az irányadó.) A Felhasználó elállás esetén felelős a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért.

Az elállási jog az 1. számú Függelékben meghatározott nyilatkozattal, vagy a Felhasználó egyértelmű, egyoldalú nyilatkozatával gyakorolható. Kérjük, hogy elállás esetén keresse a Szolgáltató ügyfélszolgálatát az alábbi elérhetőségen: hello@pulowear.hu.

Elállás alá eső Termékek esetén azok vételárát a Szolgáltató az elállással egyidejűleg, de legkésőbb az elállási nyilatkozat kézhezvételét követő 14 napon belül visszatéríti, Webáruházban levásárolható kupon vagy banki átutalás formájában, a Felhasználó választásának megfelelően. A Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg a Terméke(ke)t vissza nem kapta, vagy a Felhasználó azon igazolásáig, hogy ezen Terméke(ke)t részére visszaküldte.

 

6. Reklamációk, panaszkezelés, kellékszavatosság, termékszavatosság, jótállás

A Felhasználó megtagadhatja azoknak a termékeknek az átvételét, amelyek az átadás-átvétel időpontjában bármilyen okból hibásak. Amennyiben a Termékről csupán az átadást követően derül ki, hogy az már az átadás-átvétel időpontjában hibás volt (vagy legalább a hiba oka már akkor is fennállt), a Felhasználót ebben az esetben is megilleti a reklamáció joga, melyet a Szolgáltató telefonos ügyfélszolgálatán keresztül, vagy e-mailben megtehet. A Termék- és kellékszavatossággal kapcsolatban további információ elérhető a 2. sz. mellékletben.

Mindemellett a Felhasználó a szerződés megkötésével, a Termékek forgalmazásával, illetve az értékesítéssel közvetlen kapcsolatban álló személy magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó panaszát szóban vagy írásban közölheti a jelen ÁSZF-ben meghatározott elérhetőségeken. A Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Amennyiben a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, vagy a Felhasználó a panaszt írásban jelentette be, a Szolgáltató a panaszt 30 napon belül válaszolja meg.

A Felhasználó a Termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, a Szolgáltatás minőségével, továbbá a Felek közötti szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügy (a továbbiakban: fogyasztói jogvita) bírósági eljáráson kívüli rendezése érdekében jogosult a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását kezdeményezni.

A Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testület elérhetősége: Pest Megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Pest Megyei Békéltető Testület (1119 Budapest, Etele út 59-61. II. em. 240., e-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu, telefon: +36 1 269 0703, webcím: http://panaszrendezes.hu/) vagy az online vitarendezési platformon keresztül: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show

 

7. Szellemi tulajdonjogok védelme, a weboldal használata, működése

A www.pulowear.hu Webáruház tulajdonosát és üzemeltetőjét (EMERZY Group Kft.) megillet minden olyan jog (ideértve a szerzői és egyéb jogokat), amelyek alapján az említett Webáruházzal és annak tartalmával jogszerűen rendelkezhet.

A Webáruház és a Szolgáltatás a Szolgáltató szellemi termékét képezi, egyben licencének kizárólagos tulajdonosa, ezért a megjelenített és feltöltött minden tartalom jogvédett. A Weboldal tartalma, mint adatbázison fennálló szerzői jog kizárólag a Szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulása alapján használható fel.

A Weboldalon szereplő tartalom a Szolgáltatás igénybevételét kivéve semmilyen más célra nem felhasználható és nem hasznosítható, feltéve, ha azt a Szolgáltató egyedileg vagy általános nyilatkozatával engedélyezi.

A Felhasználó kijelenti, hogy a Szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulása nélkül, nem futtat semmilyen informatikai megoldást, ami az információk megszerzésére és lementésére irányul, vagy az oldal nyomon követésére szolgál, a teljesség igénye nélkül néhány példa: robot, szkript, spider, crawler.

A Felhasználók a látogatás időtartama alatt kötelesek betartani a kapcsolódó jogszabályokat és az ÁSZF rendelkezéseit, emellett nem csorbíthatják sem a Szolgáltató, sem más Felhasználók jó hírét és jogait.

A Webáruház egyes részei a Felhasználó azonosításának érdekében kisméretű adatfájlokat, ún. cookie-kat használnak, amelyek a Felhasználó számítógépén tárolódnak. A böngésző program segítségével a Felhasználó beállíthatja, meggátolhatja a cookiek-kal kapcsolatos tevékenységet, azonban felhívjuk figyelmét arra, hogy a Cookie-k használata nélkül előfordulhat, hogy a Webáruház néhány szolgáltatása nem lesz minden funkcionalitásában elérhető. Jelen Webáruház látogatásával és annak egyes funkciói használatával a Felhasználó hozzájárulását adja ahhoz, hogy az említett cookie-k a Felhasználó számítógépén tárolódjanak és ahhoz az adatkezelő hozzáférhessen. A Cookie-kal kapcsolatban további információk találhatóak az Adatkezelési tájékoztatóban.

 

8. Vegyes rendelkezések

A Webáruházon bemutatott Termékekre vonatkozó információk az előzetes tájékozódást szolgálják.

Az ÁSZF szabályozza a Szolgáltatás igénybevételének feltételeit, így a Felhasználóval létrejövő adásvételi szerződés megkötésének időpontjában annak rendelkezései az adásvételi szerződés szerves részévé válnak. Az ÁSZF-re a magyar jogszabályok irányadóak.

Amennyiben az ÁSZF egyszeri vagy ismételt megszegése esetén a Szolgáltató nem gyakorolja a szerződésszegés kapcsán őt megillető jogokat, az semmilyen módon nem tekinthető jog lemondásnak.

A Szolgáltató nem vállal felelősséget az általa árusított Termékeken feltüntetett adatok, állítások és egyéb tartalmak pontosságáért vagy valóságáért.

 

9. Elérhetőség

  • Webáruház címe: www.pulowear.hu
  • Az ügyfélszolgálat e-mail címe: hello@pulowear.hu
  • Az ügyfélszolgálat telefonszáma: +36 30 465 24 28 (Elérhető H-P, 9-17 óra között)
  • Az ügyfélszolgálat levelezési címe: EMERZY Group Kft., 2371 Dabas, Szent János út 347.

 

10. Tárhelyszolgáltató adatai

  • Név: Shopify Inc.
  • Székhely: 150 Elgin Street, 8th Floor Ottawa, ON K2P 1L4 Canada
  • E-mail cím: info@shopify.com

Minden jog fenntartva!

2022. július 26.

 

1. sz. Függelék

Elállási mintatájékoztató

A Felhasználó 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a szerződéstől.

Az elállási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a Felhasználó vagy az általa megjelölt, a Fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket / utolsó terméket átveszi.

Ha a Felhasználó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (javasoljuk, hogy postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az ÁSZF Elérhetőség pontjában megjelölt címek valamelyikére. Ebből a célból felhasználhatja az alant található elállási nyilatkozat-mintát is.

A Felhasználó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát.

Az elállás joghatásai

Ha a Felhasználó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az elállási nyilatkozat kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a teljesített valamennyi ellenszolgáltatást. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató.

Amennyiben az elállási jog gyakorlására a Termékek átvételével egyidejűleg valósul meg, úgy a terméket visszafuvarozzuk és Termék(ek) visszaküldésének költségeit a Szolgáltató viseli.

Amennyiben a Termék(ek) átvételét követően él elállási jogával, úgy a Felhasználó köteles a Szolgáltató ügyfélszolgálatával felvenni a kapcsolatot és egyeztetni a Termék(ek) visszaküldéséről.

A Felhasználó kizárólag akkor vonható felelősségre a Termék(ek)ben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a Termék(ek) jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

Elállási nyilatkozat minta

Címzett: hello@pulowear.hu vagy EMERZY Group Kft. (2371 Dabas, Szent János út 347)

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási jogomat/jogunkat az alábbi termék/eladásvételére irányuló szerződés tekintetében:

  • Szerződéskötés időpontja / átvétel időpontja:
  • A fogyasztó(k) neve:
  • A fogyasztó(k) címe:
  • A rendelés(ek) időpontja:
  • A rendelés(ek) azonosítója:
  • A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)
  • Kelt:

 

2. sz. Függelék

A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló mintatájékoztató

Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet a Felhasználó kellékszavatossági jogával?

A Szolgáltató. hibás teljesítése esetén a Felhasználó a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg a Felhasználót kellékszavatossági igénye alapján?

Választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti a Felhasználó kellékszavatossági igényét?

Köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét a Felhasználó?

A Szolgáltatóval szemben érvényesíthető a kellékszavatossági igény.

Milyen egyéb feltétele van a Felhasználó kellékszavatossági jogainak érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha igazolja, hogy a Terméket, illetve a Szolgáltatást a Szolgáltató nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Felhasználó köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság

Milyen esetben élhet a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén - választása szerint - az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként kizárólag a hibás Termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a Termék hibásnak?

A Termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesíthető termékszavatossági igény?

Termékszavatossági igény a Termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesíthető. E határidő elteltével e jogosultságát elenyészik.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A Termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Felhasználónak kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igény a gyártóval szemben érvényesíthető.

A Webáruházban feltüntetett képek csak illusztrációk.

The warmest wear on Planet Earth!

Kövess minket!